close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 כללי ברזל למשכנתא לאחר סירוב בבנקים

מרטין בוקסדורףכח שבט, תשעט03/02/2019

הלכתם לבנק לבקש משכנתא? הבנק סירב ולא מוכן לתת משכנתא? בשביל זה בדיוק אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני עוסק כבר עשר שנים בהשגת משכנתאות בבנקים, לאנשים שקצת לפני כן הבנקים דחו אותם וסירבו לתת להם משכנתא

תגיות:
לאחר שהבנק סירב? הנקודה החשובה היא
לא לגשת בקשות בעוד בנקים, כי זה עלול לשרוף אתכם בכל הבנקים. אם אתם ממש מתעקשים, תגישו בעוד בנק אחד ליתר ביטחון. אם אתם רואים ששני הבנקים לא מוכנים לאשר לכם משכנתא- דברו איתי ואני אקח את העניינים לידיים שלי. מהרגע הזה תשאירו לי את העבודה, אני אטפל בעניינים.

אז מה עושים ברגע שהבנק מסרב למשכנתא?
הפעולה הראשונה עד כמה שרק ניתן ליישם אותה היא לנסות להבין למה בכלל הבנק מסרב? הרי יש לזה סיבה כל שהיא, בדרך כלל אלו בעיות של BDI. תראו, הבנקאים הם בני אדם. הם לא אוהבים להגיד לאנשים שהבנק לא מאשר להם משכנתא.

אם הם כבר עושים את זה, הם עושים את זה בדרך כלל מאוד קצר ומאוד מהיר. המטרה הראשונה שלנו היא למרות שהבנקאי לא רוצה, להוציא ממנו את הסיבה שבגללה הבנק לא מאשר. אם זה בעיות BDI זה התחלה, אבל השאיפה היא לנסות להבין טיפה יותר לעומק. כלומר, האם הייתה בעיה בשנת 2018 או הבעיה היא אכמ"ים שהיו בחשבון, או בעיה כזו או אחרת. ברגע שנבין את הסיבה לכך שהייתה דחייה, יהיה לי קל יותר לדעת איך פותרים את הבעיה.

לבחור יועץ משכנתאות מומחה למסורבים:
הרבה פעמים שמעתי את המשפטים הבאים: לקחתי יועץ משכנתאות שעבד פעם עם אחותי, דוד שלי מכיר מישהו בבנק, אבא שלי הוא לקוח מעולה בבנק שלו, ועוד הרבה מאוד משפטים מהסוג הזה. כל הדברים האלו, הם דברים שלא יעזרו בכלל.

במצבים כאלו צריך מומחה אמיתי, כזה שטיפל במאות משכנתאות של מסורבים ויודע בדיוק להעריך את גודל הבעיה ואחר כך איך לטפל בה. אני רוצה להוסיף כאן עוד משהו, גם יודע להגיד: "מצטער, את זה לא ניתן לפתור". זה הרבה אחריות ובאמת צריך מישהו שהוא מומחה למשכנתאות של מסורבים ועשה הרבה כאלו.

מה בעצם אני עושה?
התפקיד שלי הוא למעשה לקחת את הניירת הרלוונטית ולייצג אתכם מול הבנקים, אני זה שאמור ללכת לבנקים ולחזור משם עם אישור משכנתא.

כדי שיהיה לי קל יותר לעשות את זה, אני צריך לדעת כמה שיותר פרטים על הבעיות שהיו, למה היו? מתי? איך נגמר ולמה נגרם? ברגע שיהיה לי את כל הפרטים האלו והכול מגובה בהסברים מסודרים וניירת רלוונטית, יהיה לי הרבה יותר פשוט לעשות את העבודה שלי. באמת, אני צריך כמה שיותר ניירת, כמה שיותר הסברים, כמה שיותר דברים שאני יכול להגיד לבנקים כדי להסביר למה כדאי להם לתת משכנתא לאנשים שאני עובד עבורם.

כמה זמן זה לוקח?
תראו האמת היא שזה לוקח כמה ימים. זה לא אמור לקחת הרבה יותר מזה. הדבר הכי חשוב הוא שתהיה זמינות מצידכם כדי שניתן יהיה לתקשר בצורה מהירה ויעילה.

מרטין- משיג משכנתאות למסורבים- 0508116397
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה